Saturday, October 25, 2008

penat sial!!!

arini penat cam sial...berkelah ke batu berangkai,kampar...

syok syial..ni 2nd time g sana...tp bfr dis da penah g cuma kami sampai di tempat yg salah..kali ni kami naik atas lagi...spanjang perjalanan, org asli je berlambak..so bukan jadi bnda pelik daa...

kat atas tu..fuhh...air terjun bapak syok nye...air nye pun jernih..tp satu je la, sangat2 dalam gile babi sampai aku cuak nak terjun...maklumla,aku reti berenang je tapi x reti terapung lama2...hehe..gerenti dalam woo,dalam 10 meter tu da konfem2..siap ada tali tarzan lagi tu...tp aku malu jugakla..budak2 skolah kecik2 pun releks je terjun(mentang2 la org asli)...

kat sana yg bestnya, aktiviti yg turut disematkan ialah barbeque dan juga shisha...shisha pun baik punya...pendek cite best la...

ari mggu ramai skit orang so mata ini dicucikan juga la dgn awek2 yg singgah mandi2...adoi ya...buat dosa x tersangaja plak..aiseh..

tp tmpt tu kalau weekdays mmg kosong gile2..silap2 leh jumpa port org beromen tepi tebing ke, dalam air ke...skodeng siap la ko!!kasik 3gp skit...cuak..haa...org duk berpicnic kat situ diorg g tibai wat maksiat..nak wat maksiat wat kat hotel je suday...jgn cemarkan mata aku je...

kepada sedara lang...jgn jeles...ikan sebesar 30cm da pun tumpas di tgn aku...haha..sape suh x ikut..wakaka...

sekian~~

7 comments:

Zoe Ana Yusof said...

e.
i dont get it why people chose to do all the geli2 stuff a.k.a bermaksiat there dekat2 waterfall.esp those mat2 rempits and their partners.

Anonymous said...

dear seyn...

ap 2 cemeburu2....30 cm ye...mmg anak didik aku...kuala kangsar bgi2 menusuk jiwa........

seyn said...

@zoe ana: xleh gak salahkan diorg..mayb x ckp bajet kot nak tdo hotel..

@apaitu: apa ada dgn kuala kangsar??

maikel said...

oi.. apis suruh tuka gamba.. die kate malukan die je... blog ko xbesh... hahahaha....

seyn said...

ok2..nanti aku tukar pic aku..ckp kat die..sampai ati..punyela aku sayang die...haha

tank said...

pandangan kau hanya pada bf si payudara besa itu....

seyn said...

cibai ape aku usha bf die..kalau ko aku percaya..