Monday, October 27, 2008

fobia...

ni kisah benar dalam hidup aku...peristiwa ni da berlaku amat lama juga..dalam 1 tahun yg lepas..
aku dgn kawanku si D mula berasa gian untuk melepaskan suara yg lunak di medan pertempuran iaitu pst karoke di area perak ni..kami berasa buhsan kerana aritu x tau nak wat pe,so karoke la jawapan nye..kami bertolak awal dalam kul 8malam lebih dan dgn merempit berdua..

kisahnya bermula di pst karoke bile aku dgn si D mula menjejakkan kaki di pusat karoke..ketika nak log in bilik @ tggu turn disebabkan penuh dgn penyanyi2 suara sumbang..aku terdengar suara yg seolah memanggilku dgn panggilan manja"awak..awak..awak tu.."...aku cuba mengesan lokasi suara tu dan aku terkejut nampak dua tiga org yg berbonjol besar di dada,berambut panjang,mini skirt yg menampakkan kaki yg gebu dan juga timpi lampai...aku pun usha2 la lama2 skit..makhluk berkenaan memandang ku semacam dgn penuh selera..maklumla badan sasaku telah diratapi dgn pandangan liar...sasa sgt ke badanku...wanita2 berkenaan kelihatan seperti GRO atau pelayan..tp,xkan la ada GRO kat karoke biasa2 yg aku g ni(bukan karoke tandas ye)...aku pun hairan juga sebenarnya..

to be honest,aku ni mempunyai jiwa ingin tahu yg sgt dalam..aku pun membalas suara tu dgn menggunakan isyarat tgn "aku ke"...belum smpat aku hendak mnjejakkan kaki..tiba2 si D menahan aku..potong stim betulla..aku pun terkejut jga la..lalu aku bertanya si D,"apesal potong stim aku ni??"...lalu die pun berckp"babi,tu maknyah la bodoh!!"...aku terkesima..hancur harapan aku mana taw2 tu awek cun yg lonely perlukan teman dan leh juga aku tunjuk macho skit pasang lagu2 tarik nye...ceh..binatang nye maknyah..aku jadi x ketahuan ketika itu..

aku kaget..aku cuba pk..ni kalau maknyah..silap aribulan aku yg hilang dara kot..pukimak nye maknyah...aku pun hampir cemas2 skit..maknyah tu plak macam cuba mengorak langkah nak mendekati aku..aku pun bercakap kepada si D"wei,tolongla aku,nak wat camne ni"..si D pun lalu wat bodo je kerana die taw die xde kaitan..abisla aku ketika itu..aku pun terus ke tandas..

aku igtkan maknyah tu x kejar aku..aku silap..maknyah2 tu tlh mengikuti aku sampai ke tandas..buta kah mereka tidak membaca sign board tulis laki..atau patutkan kerajaan membuat 3 tandas..satu laki,satu pompuan,satu lagi untuk kategori mereka..aku jadi x keruan..pintu tandas diketuk dgn slow2..aku cuak lagi skali...sial la..aku da terpk kan aku menjadi mangsa rogol laki plak..maklumla,maknyah2 ni mana tau ada karate ke ape ke sbb badan macam beso je...

aku x bukak pintu..aku wat bodo je..aku bertapa di dalam tandas...

penantianku selama 30 minit mendatang hasil..aku sedari tidak ada bunyi da...fuhh..aku lega..kerana da hilang da maknyah2 tu..

aku pun lantas menarik nafas lega sambil mencucuh rokok..aku pun kuar la..

kawanku pula sudah hilang..aku pun hairan ke mana die hilang..lalu aku bertanya pada si tokey kedai.."lu ada nampak kawan gua tggi2, putih2,hensem2,pki cap?"..die pun jawab.."haiya..itu olang sudah masuk bilik 7 dgn kawan2 die oooo"..aku pun pelik..sape yg datang lagi??xkan kawanku yg lain...

mampusla..janji aku da selamat sudah..tp aku ttp terpk sape kah kawan2 kpd kawanku..laki ke..pompuan ke?...ntah2..xmungkin..die xkan layan "ehem"...

tp persoalanku terjawab setelah apabila aku tgk bilik 7 melalui tgkap tinted hitam saiz A4..macamku kenal makhluk2 ni..aku terkejut seperti beruk setelah tgk2 rupanya die tgh layan maknyah tu...xpela..aku hy mampu berdoa ko selamat sudah...aku pun lantas trun bawah,lepak kedai makan...


tp aku ttp fobia dgn maknyah dan selamanya...


sekian~~~

19 comments:

Zoe Ana Yusof said...

hahaha...
maknyah pun layannnnn...

yuck.

seyn said...

manada aku layan..aku x layan kot..aku lari la sampai ke tandas...

aku fobia dowh dgn maknyah...siyes..

maikel said...

kesimpulannya jangan g karok....
maen snuker sudey....

seyn said...

haha...snook jom..pas test ni...ada bran??

maikel said...

xde hal la...
aku on je....

amy said...

ahaa. mari karok besama!

Zoe Ana Yusof said...

main foosball lagi syok dari snooker.

ataupun main futsal.

:P

seyn said...

@maikel:aku on juga..tp ko bawak duit lebih ye..

@amyfahmi:no hal..jalan je karok..janji jgn bawak maknyah..

@zoey:apa itu foosball??x penah dgr pon..futsal no hal..jalan je..

Zoe Ana Yusof said...

ala.main bola guna tangan tu.
yang gerak2 kayu tu.

:P

matpik said...

Fobia celah mana..ko layan nyah hausmate kite tu pejadah..tipu2..

Dan aku tau kaulah insan yang melekat lampin pakai buang wanita kat pintu mereka..Ngaku sudah shit..

tank said...

ko pelayan maknyah sepenuh mase...
jgn nafikan...
bitch!

seyn said...

@ana: owh..xpe2..ko ajar aku main yer...

@matpik: jgn menuduh sebarangan ye..

@tank:u bitch!!

ceri masam said...

hahahahahahahaah!
hahahahahaahahah!

:p

Anonymous said...

jubo pa...tpu mampus ar...ko yg dok layan...ko 2 lelaki gay melayu terakhir....

seyn said...

@one love: Teruskan bergelak..

@apaitu: Jgn memfitnah lebih2 bitch!

tank said...

bagaimana kehidupan sebagai pelacur murahan? tidak terlintas untuk pulang ke pangkal jalan?

seyn said...

aik..bile masa aku jadi pelacur bitch??ko la bitch!!haha

tank said...

kesan darah di dubur kau bila nk bersihkan?

seyn said...

tgu ko tolong cleankan la..