Monday, November 10, 2008

fadhilah kamsah ckp aku camni...betul ke?

aku xmau cakap byk..ni personaliti aku sbb aku lahir bulan 2 dan bukan bulan mengambang atau bulan kemerdekaan...jadi ini ape yg fadhilah kamsah dapat setelah buat kajian kat aku yg lahir bulan februari


FEBRUARI

suka ferrari - ini amat betul..aku suka suma jenis ferrari..tp aku xmau bli..(xmampu beli)

Berfikiran abstrak. - ini mgkin betul sbb aku suka pk abstract( pk abstract camne)

Sukakan benda yang realiti dan abstrak. - aku xpaham yg ni tp aku suka realiti tv show cam america's got talent..

Bijak dan pintar. - no comment

Berpewatakan yang mudah berubah. - owh..aku mudah tukar mood..betul juga

Mudah menawan orang lain. - ni no comment juga sbb aku x taw la aku dpt tawan org..

Agak pendiam. Pemalu dan rendah diri. - ini bulshit

Jujur dan setia pada segalanya. - ini pun betul..

Keras hati untuk mencapai matlamat. - ini mmg sah aku nye watak..keras..

Tidak suka dikongkong. Mudah memberontak apabila dikongkong. - xla..aku ok je terkongkong, tp aku suka bebas je la..kalau kena nasik kangkang nak wat camne...

Suka kegiatan yang lasak. - aku suka pancing awek..adakah ini kegiatan lasak??haha..

Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif. - ini betul..tp aku x sensitif sgt..tp gigi aku sensitif..

Mudah mempamerkan marahnya. - ini salah..aku penyabar..

Tidak suka benda yang remeh-temeh. - no comment ...

Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya. - tipu??nak pamer camne??cium kawan??wtf??

Sangat berani dan suka memberontak. - aku berani tu betul juga tp kadang takut juga..tp kalau memberontak betul sgt..

Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya. - ini no comment

Pemerhatian yang tajam. - ini amat tipu kerana aku susah nak nampak jawapan test membe sebelah kerana mataku hampir rosak..

Suka hiburan dan sukan. - aku suka itu suma!!!

Suka benda yang bersifat seni. - seni??camne seni tu??

Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran. - owh ni bulshit..sejak bile aku jiwang..

Berkecenderungan pada benda yang tahyul. - ini betul kerana aku org melayu..org melayu mmg suka bnda tahyul..

Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros. - ini betul, 10 bilion sehari pun aku leh abiskan..



sekian hasilan nukilan fadzilah kamsah yg amat menakjubkan..kadang2 aku x percaya, tp yg ni amat tepat juga..x taw kenapa..

korang leh wat test ni pada link ni..
http://half-mind.blogspot.com/

sekian terima kasih~~~

16 comments:

orkedhana said...

ee..sangat romantik..nak ngurat bole??haha..
yela tu kau x jiwang..,semalam aku dgr kau karaoke lagu my heart..haha

seyn said...

haha..ko nak ngorat isi borang dlu..nanti antar kat aku..haha..

matpik said...

bukan lagu my heart je..lagu anuar zain pon dia nyanyi..dia jiwang gay..kau tak dpt can uh hana oiii...

maikel said...

sume yg positif yg fadhilah kamsah ckp sumenye xbtol...
yg negetif je btol..

seyn said...

haha..

@matpik - aku layan black sabbath..

@maikel - anda betul..

tank said...

aku juga bersetuju kau tidak suka dikongkong...
sebab kau adalah spesis kongkang...

seyn said...

tidak mengapa kongkang pun..sbb aku taw ko bakal x de anak..

Sepet said...

hehe..watak ni mmg la saye nk ngorat jua...
boleh ke??
borang da penoh ke??
alamak...
interview dah lepas...
kehkehkeh

seyn said...

ada lagi borang...g kat pejabat aku..satu borang 10 ringgit..siap antar n interview..ok?

ceri masam said...

kegiatan lasak - pancing awek!

heheeehheh!
lasak gila!

seyn said...

lasak kot pancing awek..pancing ikan pun x berat cam pancing awek..

matpik said...

Jangan anda mencemar nama baik black sabbath dengan mengaku kau layan black sabbath..kau layan anuar zain..true metal head tak layan karat2..


nota kaki : matpik peminat muzik sejati..tiada batasan genre bagi matpik..

Half said...

wah.. ade link blog aku.. tq belang
meh aku link kan blog ko..

Half said...

eh.. salah org.. bkn belang.. tp seyn..
(mcm aku kenal jek)

BudAk hijAu said...

kegiatan lasak-pancing awek~

sangat lasak!!

Sepet said...

cea...
dan2 fadilah kamsah...
huhuhu!!

betol la tu kot..
hahaha!!